FANDOM

Sdfgfd
Grana przez Aleksandrę Zienkiewicz. Córka Teresy i Marka, jest raczej czarnym charakterem w rodzinie Żukowskich. Gdy była młoda, chodziła na imprezy ale w końcu zaszła w ciążę. Myślała że ojcem dziecka jest Kuba , ale nie jest pewna. Chciała więc odnaleźć prawdziwego ojca. okazało się, że nim jest Benedykt, ale on zbytnio nie interesował się dzieckiem. Chciał od rodziców Kuby pieniędzy. Potem, po śmierci Kuby, Kinga zapadła w depresję. Chciała mieć Kubę Próbowała ułożyć sobie rodzinę, z Kubą , ( Co , Kuba chciał go wyciągnąć z narkotyków.) Gdy to się nie udało, Kinga otworzyła z mamą Fabrykę Wrażeń. W radiu, potem zakochała się w DJ, ale ich związek nie wypalił. Potem Kinga miała wielu mężczyzn, z którymi  też się nie udało. Ale, przy boku miała zawsze swojego przyjaciela - Artura. Po wielu latach, mama Kingi - Teresa, wyjechała do Indii. Potem , ojciec Kingi - Marek ułożył sobie życie z Anetą, ciocią Marysi. Ta, zaczęła pracować w Barbarianie, i odłożyła medycynę. Do swojego wspólnika, wzięła Kingę Obie, otworzyły Barbarian. Potem, między Kingą a Arturem, zaczęło iskrzyć. Jednak, w trakcie ślubu, młodej pary, przyjechał listonosz ze zdjęciami Kingi z barmanem sypiających ze sobą. Wszystko to zepsuła Zośka. Dawna dziewczyna Artura. Wsypała Kindze, do szklanki proszki usypiające. Kinga, nie sypiała z barmanem umyślnie. Zośka chce zepsuć związek Kingi i Artura. W końcu , nie długo bedzię ślub Artura i Kingi!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki